U organizaciji našeg mikrokreditnog društva u Banjoj Luci je 28.septembra održana 2.Prodajna konferencija Flex Credit BiH 2024.
Konferencija je okupila naše zaposlene, vlasnike, partnere iz grupacije i ključne poslovne saradnike, kojima smo kroz inspirativne prezentacije, predstavili dosadašnje rezultate i najavili planove za budućnost.
Prema riječima Radmile Bjeljac, Country Managera u pitanju je jedan od najznačajnijih godišnjih događaja za našu kompaniju jer okuplja sve zaposlene kao i brojne goste iz zemlje i regiona.
„Prodajna konferencija nam pruža platformu za razmjenu dragocijenih znanja i iskustava unutar naše industrije. Posebno je zadovoljstvo organizovati ovakav događaj svake godine, jer vam pruža priliku da sagledate koliko ste kao kompanija napredovali u odnosu na prethodni period, a mi smo napredovali mnogo. Drugu godinu za redom bilježimo snažan trend rasta svih najvažnijih parametara. Nastavljamo hrabro dalje u pravcu jačanja svog tržišnog učešća, te inoviranja kreditne ponude na način da bude prilagođena različitim potrebama naših klijenata.“ naglašava Bjeljac.
Direktor prodaje Vojko Kostić govoreći na temu prodajne strategije i organizacije poslovne mreže najavio je u skorije vrijeme otvaranje još 10 filijala Flex Credita kao i formiranje novih regija u južnom djelu Republike Srpske kao i na području Federacije BiH.
„U želji da ostanemo dosljedni svojoj misiji, a to je pružanje jednake mogućnosti za finansijsku podršku svim klijentima bez obzira na njihov trenutni socijalni status, nastavljamo ojačavati naše prodajne kapacitete. Otvaramo nove poslovnice, ali osnažujemo se i kadrovski jer osim dostupnosti klijentima, važno je da stalno unaprijeđujemo kvalitet naše usluge“, ističe Kostić.
Koristeći iskustva i metodologiju rada matične grupe, međunarodnog finansijskog holdinga MV Finance-a, u Flex Creditu se poslovanje vrši po specifičnom modelu multichannel usluge u kojem se jednaka važnost pridaje offline kanalima prodaje kako i online prodaji potrošačkih kredita putem savremenih web aplikacija. „Kontinuirano radimo na automatizaciji naših usluga, a razvijamo i neke nove brendove u ovoj oblasti kako bismo zadovoljili najšire potrebe naše klijentele. Međutim, ne zanemarujemo ni direktan kontakt sa klijentima putem široke mreže naših poslovnica“, dodaje Bjeljac.
Prodajna konferencija Flex Credita okupila je više od 180 učesnika, a završena je dodjelom nagrada najuspješnijim radnicima.
Kako je protekla 2. Prodajna konferencija Flex Credit BiH 2024. možete pogledati na linku u nastavku:
🎥 Aftermovie – 2. Prodajna konferencija FlexCredit BiH 2024 🎥