Flex Credit kao dio MV Finance Grupe jedan je od vodećih aktera u prodaji brzih kredita u Rumuniji, Bugarskoj, Španiji, Makedoniji, Moldaviji i Bosni i Hercegovini. Ponosimo se time što smo privlačan poslodavac za one koji teže izazovnom profesionalnom okruženju i ličnom razvoju. Naša predanost stalnom rastu i napretku čini nas optimalnim izborom za ambiciozne pojedince koji žele ostvariti svoj puni potencijal.
U cilju unapređenja poslovanja otvaramo poziciju:
Rukovodilac finansija i računovodstva
Tražimo stručnog i odgovornog rukovodioca finansija i računovodstva koji će nadgledati finansijske i računovodstvene procese, te biti podrška u optimizaciji poslovanja. Ako posjedujete snažne analitičke vještine, iskustvo u upravljanju timom i želite doprinijeti efikasnosti i transparentnosti finansijskog poslovanja naše kompanije, ovo je idealna prilika za vas!
Ključne odgovornosti:
- Organizuje rad Službe i vodi računa da se planirane aktivnosti izvršavaju na vrijeme;
- Planira aktivnosti na sedmičnom nivou i šalje sedmične izvještaje Finansijskom direktoru o realizovanim aktivnostima;
- Radi mjesečnu kontrolu knjiženja i vrši korekcije u slučaju nepravilnosti;
- Priprema podatke za izvještaje rukovodstvu;
- Vrši kontrolu čuvanja poslovnih knjiga i knjigovodstvenih isprava u skladu sa Zakonom o računovodstvu;
- Obavlja dio operativnih poslova ukoliko se ukaže potreba;
- Vrši ažuriranje kontnog plana;
- Obračunava i knjiži kamatu na primljene kredite na mjesečnom nivou;
- Prati i održava potrebnu likvidnost na poslovnim računima;
- Kontroliše da li se vrši redovna mjesečna kontrola blagajni kako je propisano Procedurom za blagajničko poslovanje;
- Sarađuje sa bankama, u slučaju potrebe za dostavom dodatne dokumentacije, otvaranja novog računa i sl;
- Podnosi izvještaje Zavodu za statistiku;
- Prati propise iz oblasti računovodstva, kao i zakonsku regulativu, kako bi bili primjenjeni u radu;
- Uspostavlja – kreira interna pravila i procedure koja definišu finansijsko-računovodstveno poslovanje;
- Priprema odluke o popisu, sastavu popisnih komisija, te zajedno sa Službom administracije koordinira procesom popisa;
- Knjiži utvrđene manjkove/viškove;
- Prati propise koji se odnose na računodostvene poslove, poreske propise, i to na nivou sva tri entiteta kako bi bili pravilno primijenjeni u radu;
- Sarađuje sa poreskim i drugim nadležnim državnim organima u cilju usklađivanja rada sa važećim propisima;
- Odgovoran je za podnošenje svih poreskih prijava;
- Aktivno učestvuje u radu sa revizorima, kontrolorima Agencije za bankarstvo, kao i ostalim kontrolnim organima;
- Priprema završni račun (propisani set izvještaja koji uključuje i note);
- Priprema i podnosi poreske bilanse za cijelo Društvo (RS, FBiH, za Brčko Distrikt);
- Priprema dokumentaciju za potrebe revizije, Agencije za bankarstvo i drugih kontrolnih organa;
- Vrši usklađivanje stanja sa dobavljačima i kupcima (IOS-e) na kraju poslovne godine;
- Daje prijedloge za unapređenje rada Službe;
- Obavlja ostale poslove po nalogu pretpostavljenog iz domena rada Službe.
- Potrebne kvalifikacije:
- Visoka stručna sprema ekonomskog smjera;
- Iskustvo na poslovima računovodstva i finansija;
- Poznavanje poreskog zakonodavstva;
- Licenca ovlašćenog računovođe.
- Kompetencije:
- Pedantnost i ažurnost;
- Analitičnost, sistematičnost i odgovornost;
- Samostalnost i proaktivnost u rješavanju problema;
- Sposobnost organizacije i upravljanja timom;
Poželjno: poznavanje mikrokreditnog i/ili bankarskog sektora.
Nudimo:
- Atraktivnu naknadu;
- Profesionalni razvoj i napredovanje;
- Obuke, treninge i stručna usavršavanja;
- Ugodnu radnu atmosferu.
Ukoliko smatrate da ste pravi kandidat za ovu važnu poziciju u kompaniji, prijaviti se možete putem opcije "PRIJAVI SE NA OGLAS", tako što ćete poslati vašu biografiju i, po želji, motivaciono pismo. Takođe, za sve dodatne informacije i pitanja možete se obratiti na istu adresu.
Radujemo se upoznavanju sa Vama!
Lokacija: Banja Luka (Rad iz firme)
Broj izvršilaca: 1
Datum objave: 18.09.2024.
Trajanje oglasa: 30 dana (ističe 18.10.2024.)